onsdag, mars 14, 2012

Trevligt

Igår kom MK med barn och MM på besök.
Fullt hus blev det här hemma ganska fort och katterna var nog de enda som inte gillade hela grejen med besök. T hade bakat muffins och vi fikade och hade trevligt en stund.
MK dök upp med barnen för jag ville att Ebba skulle bli lite smittad av vattenkoppor, bättre nu än sen när hon är större.
MKs minsta har nämligen detta nu i full blom så om det tog på Ebba märker vi om 2 veckor.
När dom hade åkt tog vi det bara lugnt och sen käkade middag.

Idag kände jag mig pigg när jag vaknade och kände inte för att vara hemma och greja så efter jag lämnat Fredrik på skolan smet jag och Ebba upp till mamma. Blev frukost där och sen tog vi en lång promenad. Härligt väder och trevligt med sällskap.
Nu sitter Ebba och käkar lunch med pappa och sen ska hon sova en sväng.
Sen när Fredrik kommer hem blir det att förbereda honom inför träning och sen blir det ishallen ikväll en stund.

Många steg på stegräknaren blir det såna här dagar.
Har tänkt att jag ska smyga ner den i Ts ficka sen när jag kollat hur mycket jag går och se hur mycket han går om dagarna. Kommer nog vara stor skillnad på oss.

Jaja, nu ska pula i mig något att äta sen blir det att tvätta lite.

Inga kommentarer: