fredag, mars 02, 2012

Nervös dag

Idag har Fredrik gjort något riktigt stort och modigt.

Han har flygit till Stockholm från Kristianstad själv.

Vi har pratat om detta flera gånger och ibland har han sagt att han vågar och ibland att han inte skulle våga, men nu de senaste gångerna så har han varit säker på att det är det han vill göra. Så då var det bara att fixa så han kunde göra det.
PE fixade biljett till honom och jag fixade så han kunde komma till flygplatsen.
Jag följde med och väntade med honom vid gaten och sen följde flygplatspersonal honom till planet. Väl där tog flygvärdinnan väl hand om honom.
PE mötte sedan upp honom på Arlanda och resan hade gått hur bra som hellst.
Så nu är han i Stockholm hos PE och har en underbar helg.

Kan säga att det var nog mer nervöst för mig att stå kvar på flygplatsen och bara se honom gå till planet och sen se det lyfta. Men jag är STOLT över att det gick så bra.
Detta kommer få honom att växa och veta att han klarar sig själv bättre än vad han tror han klarar.

Sen är T också iväg och båda ska komma hem på söndag så jag och Ebba är ensamma hemma nu.

Detta kommer vi fixa bra och vi ska bara mysa hela helgen.
Och städa lite.
Blir det fint väder så ska vi ut och promenera långt också.

Inga kommentarer: