onsdag, februari 15, 2012

Hur svårt ska det vara...

Jag var ju sjuk förra veckan så då kunde jag inte ringa.
Denna veckan har jag försökt, men kommer bara till telefonsvarare.
Det gäller att få tag i min Barnmorska.
Efter jag fick Ebba så satte jag in en kopparspiral.
Nu ska den ut. Hellst IDAG!!
Men får inte tag i henne.
Ringde in till Kvinnokliniken (KK) i hopp om att dom kan hjälpa mig.
För jag ska in på dagoperation på fredag och sterilisera mig.
Så det måste hända nu för den ska vara borta innan dom gör ingreppet.

För er som nu undrar...
Jo, jag har tänkt noga på detta.
Faktiskt ända sen jag fick Fredrik, men väntade till om jag kanske skulle få ett barn till.
Jag vill faktiskt inte ha fler barn nu.
Är helnöjd med dom underbara som jag har.

Väntar iaf nu på att KK ska ringa upp...

Inga kommentarer: