fredag, februari 24, 2012

En vecka

har nästa gått sen jag skrev sist.
Så lat jag har varit.

Vad har hänt då?

Förra fredagen så var jag på sjukhuset, det gick snabbt och lätt sen vaknade jag, klädde på mig och promenerade hem. Visst hade jag lite ont och var lite burrig i skallen av att ha varit sövd, men jag mådde hur bra som hellst.
På kvällen så var jag i ishallen och förberedde inför Wild Kings-cup.

Lördagen var det cup för hela slanten. Jag hade hand om lotteriet och det såldes lotter i mängder.
En trevlig dag och det gick så där lagom för KIK. Fredrik spelade med U8 för då fick han stå i mål hela eftermiddagen och det gillade han. Han trivs i målet.

Söndagen så var det bara slappa. Ingen orkade något annat.

På måndagen så var Fredrik på sportlovsbio med min mamma, dom såg filmen Rio.
Jag och Ebba var och handlade lite på Maxi, sen mötte vi Fredrik och mamma på stan. Kollade lite på nya skor till Ebba men hittade inga snygga som passade. T kom till stan efter en stund, då mötte vi upp en tjej som jag köpte lite begagnade kläder av till Ebba. Efter det blev det mat på McDonalds (Fredriks önskemål).

Efter det så har vi mest varit hemma och tagit det lugnt.
Har ju inte varit så där toppenväder för annat.
Jag och Ebba har lyckats med någon promenad till Maxi och handlat bara.
Våren har kommit men det blåser tok mycket. Hoppas att det lugnar sig snart så man vågar köra med vagnen ute.

Helgen nu blir nog fortsatt lugn.
Var tänkte att Fredrik skulle tagit flyget till Stockholm till PE, men sånt måste man ju boka biljetter i god tid för så det blev uppskjutet till nästa helg.

Idag har jag faktiskt tvättat i tvättstugan, men det var så mycket sängkläder och handdukar så jag kände att det var bäst att använda maskin till det. Var inte lika äckligt där nere idag som det varit andra dagar jag varit där nere, men smutsigt var det.

Ebba verkar börja ändra sina sovtider, idag har det bara blivit två pass, men dom har däremot varit över 1 timme långa. Oftast så sover hon 3 pass på under en timme. Så idag sov hon förbi mellanmålet och ska snart få middag. Får se hur natten blir när hon hoppar över på detta viset.
Hon har dessutom börjat med 8 månaders maten, så det är lite större bitar i, men vi delar det som är för stort annars så funkar det hur bra som hellst. Hon försöker tugga det lite.

Inga kommentarer: