söndag, januari 22, 2012

Härliga morgon

Idag är det en bra morgon.
Jag är förkyld och har lite ont i bihålorna men det går säkert över.
Men Ebba sov till kl 8 utan att vakna från ca 21 igår.
Hon åt en flaska välling kl 20 igår och har nyss ätit en stor portion gröt.
Ingen morgonflaska med ersättning idag inte...
Hon sitter nu pigg och försöker äta upp sina pyjamastäckta fötter i sin babysitter.

Hon fick en riktig spjälsäng igår.
Har legat i en resesäng fram till nu. Den skulle vara provisorisk i början bara för att vi inte fick alla delar till en säng vi fick. Men nu fick JAG tummarna loss att hitta en fin begagnad. T skruvade ihop den och hon har sovit i den hela natten. I morse låg hon dessutom och sov på magen men verkade inte störas av det.
När hon vaknade så låg hon bara kvar på magen och lekte.

T sover ännu, men det får han väl göra ett tag till. Vet att han satt uppe igår när jag gick och lade mig strax innan 22. Då orkade jag inte vara uppe längre.

Nu ska jag fixa frukost till mig och Fredrik.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: