söndag, augusti 21, 2011

Dagarna går

Händer inte så mycket här hemma. Dagarna går ganska snabbt fast att vi inte får något gjort.
Fredrik har börjat skolan och tycker det är kul fast att det är lite rörigt i klassrummet men det ordnar nog till sig snart, dom fick in en extralärare redan första dagen för att stötta upp. Och går det så fort kommer skolan lösa problemet innan det går över styr.
Ebba äter, sover och bajsar. Precis så som en bebis ska göra. Hon växer fort. Någon bort som var stor innan är liten nu och vi måste köpa större blöjor nästa gång.
Jag har tränat ishockey en runda. Upptäckte dock att mina 11 kg jag har kvar gör så jag inte fick upp hockeybyxorna, men jag kunde byta med en tjej den träningen och sen har jag letat upp ett par gamla i ishallen jag får ha så länge, hoppas ju att jag ska komma i mina egna sen igen.
Det var iaf kul att träna igen, kul att träffa tjejerna. Var helt slut när träningen var över, kunde knappt gå hem efter. Men värst var fötterna efter skridskorna, man får ju så ont innan man vant sig vid dom igen. Alla tjejerna och coach hade ont i fötterna, så det var inte bara jag.

Bilden på Ebba är från idag. Hon är nu 4 veckor och 2 dagar. Blir 1 månad i morgon. Min lilla stora tjej.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: