fredag, juli 01, 2011

Update om Bebis

Tänkte att jag måste skriva lite hur jag har det idag.
Natten var bra, gick äntligen att sova utan vara för varm, vädret var helt underbart.
Sov mellan 23.30 och 06.00. Så skönt.
Var bara uppe på toa sen gick jag la mig igen och sov 2 timmar till.
Kan säga att jag vaknade ganska utvilad, men jag var lite trött i kroppen.
Sammandragningarna drog igång igen direkt, men inte lika ofta som igår men fortfarande lika kraftiga.
Och så har det varit hela dagen.
Jag har inte ringt in till förlossningen, känner inte att jag har behövt. Har tagit det lugnt hela dagen, förutom den stunden vi var iväg.
Var en snabbis på Maxi och sen kort runda till ishallen.
När vi var där såg vi alla matchtröjorna som är kvar till försäljning och då fanns Fredriks favorit kvar, men bara bortatröjan. T tog ett beslut ganska snabbt och Fredrik fick tröjan.
Som synes på bilden i förra inlägget så är den lite stor. Men han ska ju inte ha den på sig ändå.
Han vill ha den hängande på väggen och T ska se om han kan fixa autografen från användaren, Philp Ödmark i Kristianstad IK. Det är han som har nr 32 i A-laget där och Fredrik har haft honom som idol nu i flera år. Så det var lite coolt att dom skulle byta matchtröjor nu och att Fredrik kunde få just hans tröja.
Visar bild sen när den är signerad för det är ganska coolt det också om vi lyckas med det, men vad jag hört så kommer det bli av.

Vi fick lite ändrade planer i helgen. Ts mamma skulle ju komma i morgon, men med tanke på hur det varit i min mage nu så skjöt dom upp det. Så nu är vi lediga i morgon. Jag funderar på att åka till Åhus då istället. Kanske följer T och Fredrik med, men jag ska inte stanna så länge. Tänkte vi skulle titta lite på när mitt hockeylag (Wildcats) ska spela på Beachfotbollen. Får se om det blir av bara, om jag orkar och kan. Men andra får gärna åka dit och kolla. Tror det kan vara ganska kul att se.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du ska stanna hemma, du kan köra o titta på dom hur mycket som helst när bebisen har kommit.
Mvh MariaZ

Maria sa...

Men det är ju bara beachfotbollen några dagar nu... Så man får liksom passa på, men en hel dag orkar man inte stanna där.

Anonym sa...

Oki, e det allra sist året som dom kör vollyboll?
Mvh Maria Zimmer

Maria sa...

Nej, men det var detta året som MITT lag i ishockey var med på beachFOTBOLLEN. Men vi åkte inte dit, för jag hade inte ork efter en lång natt.