söndag, mars 20, 2011

Sjuk och ledsen

Det var så Fredrik kände sig igår.
Han har feber, tröttsam hosta och är snorig som tusan.
Dock har febern gått ner sedan i fredags men han hade ändå 37,8 igår.
Som högst har det legat på 39...
Idag skulle vi egentligen åkt iväg hela dagen på en ishockeycup i Jonstorp, men då Fredrik är sjuk så missar han den. Det är den sista för denna säsongen och han hade verkligen längtat. Stackarn blev superledsen när han insåg igår att han inte skulle orka vara med på den idag.
Sen är det bara 2 träningar kvar för honom och sen är säsongen över...
Men jag sa att det var inte den sista cupen som han skulle få vara med om så öänge han fortsätter med hockeyn. Det kommer fler och jag ska försöka få in oss på någon som är ganska långt iväg för det ville han. Så det ska jag titta på så fort nästa säsong börjar.

Så idag blir det en lugn dag.
Fredrik vaknade precis och T kommer nog sova ganska länge.
Men det gör inget idag.
Jag är inte heller så pepp på att hitta på en massa.
Gick och lade mig redan kl 21 igår och somnade direkt.
Har varit vaken 2 korta gånger i natt och sen vaknade jag nu kl 8.
Känns som om jag var i stort behov av sömn.
Så jag känner mig ganska utvilad nu men jag vill ändå bara ta det lugnt idag.
Har inte så mycket som måste göras så det kan jag och T hjälpas åt med sen när han är vaken.

Inga kommentarer: