fredag, december 03, 2010

Lite hemligt....

Sitter vid Ts dator och bloggar. Han har sånt där trådlöst tangentbord så jag sitter med det i knäet och lutar mig bakåt skönt i min fåtölj. Nice att sitta så med fötterna på bordet =)

Dag 5 utan medicin.
Slutat självmant och drog bort allt direkt. Hellst ska man ju trappa ner Concertan när man slutar med den men det sket jag i. Vill inte riskera något. Känns bra förutom att jag har svårt att komma igång med saker samt att jag har lite humörsvängningar, men om det har med att jag slutat med medicinen eller det andra att göra vet jag inte riktigt. Kan vara en kombination.

Igår röjde vi här hemma lite tillsammans, jag och T. Ska försöka fortsätta lite idag så kanske vi kan få in hockeysakerna på den plats dom ska vara och inte fylla hela hallen. Nu är det ju 2 utrustningar och snart har T också ganska mycket saker. Det tar större plats än man tror så vi ska använda klädkammaren till det. Ska dra in ström där också så vi kan ha igång skotorken där inne för skridskor och handskar. Det är viktigt att det torkar fort så man blir av med bakterierna där i. Luktar mindre då.
Jag har varit på några träningar nu och trivs skitbra med att spela. Vi ska ha en match den 19 december och det ska bli så jäkla kul. Bara längtar. Vi kör mycket med matchträningar nu så vi får in våra positioner så det sitter. Annars så funkar vårt passningsspel och annat mycket bra tycker jag. Nu ska vi bara lyckas åka lite bättre skridskor med det kommer fortare än jag trodde. Jag börjar känna mig ganska säker på skridskorna och kan tom bromsa. HAHA!
Jag har inte kunnat det på ca 30 år men nu kan jag men bara på ena hållet men det är bättre än inte alls, så jag är ganska nöjd.

Har inte bloggat så mycket den sista tiden för jag har haft en del att fundera på och prata med T om, men jag tror att det är klart nu och vi börjar bli öppna med det nu.
Kommer bli ganska mycket inköp och jakt på billiga och bra saker nu, men det ska bara bli kul. Hoppas bara vi hittar det vi vill ha. Vi har ett tag på oss så vi behöver inte stressa.
Även Fredrik ser fram emot det, men han tycker att det tar ganska lång tid.

Klä er ordentligt när ni ska ut för det är kallt!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: