måndag, oktober 04, 2010

Fredriks hockey

För att det inte ska bli så mycket hockeysnack här på hemsidan så får ni hellre gå och titta på lagets hemsida: www.laget.se/KIK_TEAM03
Kan säga att det är jag som är webbmaster (som det så fint heter) där. Var ganska kul att sitta och pyssla igång sidan och det var lätt att göra också.
Där finns gästbok, info om spelarna, bilder, info om det som händer i laget och lite sånt. Kika gärna in där.

Annars så har jag jobbat i helgen och det har tagit ganska hårt på mig. Är tacksam för att jag har fått middag av mamma och hjälp av henne som barnvakt åt Fredrik. Han tycker det är kul där, extra kul är det när han får bada i badkaret som han tydligen kan göra HUR länge som hellst.

Idag blir en ganska lugn dag med skolböckerna för mig.

Inga kommentarer: