måndag, juli 12, 2010

Söndagen

Vi började dagen med att äta jordgubbar till frukost.
Så varmt att man inte kände så mycket hunger.
Mamma bjöd oss på fika, vi stannade där ett tag, Freddan spelade data och jag snackade en massa med mamma. Alltid lika trevligt kan jag säga.
Jag och Freddan tog oss sen till stan. Köpte biobiljetter, dricka och godis.
Klev in i svalkan i salongen.
Skrattade åt Shrek – Nu och för alltid.
Gick lite på stan, åt älg.
Gick mer på stan, åt sockervadd.
Träffade AH, GS, KS och några till. Åt Langos med dom. Promenerade lite på stan med dom. Tittade på när GS åkte en karusell.
Sen åkte jag och Freddan hem, i väntan på bussen åt vi en McFlurry Smarties på McDonalds.


Väl hemma så fikade vi på jordgubbar och glass.
Satt på balkongen och njöt av åskan.
Sen skulle vi sova.
Freddan var varm och ville inte sova i sin säng. Han fick sova i sin soffa, fönstret lite öppet i hopp om luft. Jag började sova inne, men insåg snart att det inte skulle gå.
Tog mig ut på balkongen. Somnade ganska gott, men då katterna var nervösa för åskan så sprang dom på mig flera gånger så det blev inte så mycket sömn jag behövde.

Inga kommentarer: