fredag, juli 16, 2010

Jobb

Ja, nu var det så att jag fick jobbet iaf. Var igår och träffade chefen. Ska gå bredvid idag. Hoppas det går bra. Är nervös som fan. Första jobbdagen på 1 år. Ska på ett sätt bli kul att komma iväg, samtidigt som det är ganska skönt att vara hemma och ledig. Får njuta mer av helgerna i stället.
Ska jobba 5 timmar om dagen, måndag till fredag. Så det är inga jobbigt långa dagar. Vet inte riktigt vad jag ska göra, men det får jag veta idag. Vet ju att det är som personlig assistent och hos vem det är, men inte hur mycket man ska göra och hur tungt det är. Vet inte heller hur vi kommer att passa ihop, men det är bara att vara sig själv och hoppas på det bästa.
Nya rutiner och nytt att göra får mig redan att känna mig lite trött, men den första dagen är alltid värst. Är ju inte ensam där idag så jag får helt enkelt bara glida med. Kan bli jobbigt på måndag när jag ska vara själv, men jag har ändå känslan av att det kommer gå bra.

Inga kommentarer: