onsdag, december 23, 2009

Liten mix...

Nu ligger jag i en soffa efter att ha rest en bit igår. Vi flög. Freddan tyckte att det var roligt när han väl hade klarat av att flygplanet startade. Han var lite rädd i början då han är höjdrädd. Men det gick bra.
Innan vi gick på planet och när vi väntade i gaten så var där några till som väntade. Dessa två killar är nyblivna kändisar. Erik och Calle från årets idol. Naturligtvis så fick Freddan ta ett foto med dom. Freddan var blyg först men det gick över ganska fort. Killarna var supertrevliga och bara såg glada ut fast att dom såg trötta ut. Måste vara tufft att vara idol...
Men nu är vi uppe och har sovit första natten. Vi ska iväg på lite olika håll idag. Freddan ska köpa gran med Peters lillebror och jag och Peter ska iväg och köpa de sista julklapparna. Det snöade mer i natt så det ska bli intressant att gå ut. Fast här uppe tar ju folk det ganska lugnt på vägarna så trafikmässigt ska det nog gå bra. Bara hoppas att det inte är så mycket folk i affärerna... Men det kan jag nog räkna med att det är.
Var försiktiga i jultrafiken idag så ni får fira julen...

1 kommentar:

Mezza sa...

Hej!

Jag har flyttat min blogg!
Finns nu på:
http://mezzasblogg.blogspot.com/

Kram!
Mezza