måndag, april 06, 2009

Våren är här!!

Jag i vårsolen :)
Var en så härlig dag och jag var bara tvungen att ta bild på mina nya solglasögon. Jag har så otroligt svårt att hitta solisar som jag gillar men dessa fastnade jag för direkt. Efter att ha gått och tittat i alla affärer jag kunde tänka mig så smet jag in i en som jag visste inte hade så många och där var DOM... Dom som bara sitter så där skönt. Och priset då... 99kr.
Mina förra som jag haft i ca 4 år kostade 500... gick i sönder för några dagar sen, detaljer som trillar av och då blir dom ju fula. När jag köpte dom hade jag letat i flera veckor...

3 kommentarer:

Zandra sa...

Hallå snygging :) Ja jag kollar gärna på cykeln. Vet inte om han är för liten för att börja tränas men det är väl lika bra att försöka :)

MammaMu1980 sa...

De dyra är inte alltid bäst!!
Kram

Anonym sa...

DU ÄR UTMANAD MIA!!!!
Kolla in på min blogg...
DO IT! hahaha
kram
Jezzz