måndag, februari 09, 2009

Lite kort om veckan som gått...

Dags att uppdatera nu tycker jag. Vet att några andra också tycker det. Har ju av någon anledning inte blivit av att jag skrivit denna veckan. Är faktiskt så att jag inte vetat vad jag skulle skriva om.

Förra torsdagen var det jag skrev sist. Natten mellan lördagen och söndagen så vågade jag kläcka ur mig till han jag varit intresserad av honom och att jag ville träffa honom. Han var inte helt negativ till detta så under veckan som gick när jag hade mycket i skolan och han mycket på jobbet har vi inte haft tid att träffas så det blivit ganska mycket msn. Men så i lördags var jag barnledig och tyckte att han skulle vara ledig så jag åkte till honom. Väl där så snackade vi, drack någon öl och kollade på film. Åkte och hämtade Freddan på söndagen vid kl 17 och hade inte varit hemma där innan... Spenderar gärna mer tid med denna underbara kille.

Kan ju berätta att en av filmerna som vi såg på vad "Liftarens guide till galaxen" och nu känner jag att jag bara MÅSTE läsa den boken. Har velat göra det ganska länge men jag har känt att jag har haft tidsbrist, den är ju ganska tjock och jag har vetat att man måste läsa den typ 2 gånger för att förstå den men nu ska det bli gjort. Ska bara köpa den först, lånar nämligen inte böcker på bibloteket. Vill äga mina böcker och kunna läsa dom om och om igen. Köper även mycket sällan begagnade böcker då jag tycker om att vara den första som läser en bok.

Inga kommentarer: