onsdag, oktober 22, 2008



Ja nu var det ett tag sen som jag skrev något. Tvungen att göra det nu för annars så kan jag aldrig berätta allt som hänt... Har ett ganska så händelserikt liv just nu, men jag älskar det. Står inte stilla och det är skönt att vara trött när man ska sova på kvällen.

Det är mycket ishall nu. Filmen som ligger högst upp är den senaste som vi filmade igår. Kul att man ser hur bra han blivit på att åka. Jag får lite svårt att hänga med snart och det är fortfarande lika kul tycker han. Han börjar även bli bra med klubba men det får komma på en annan film.

Har träffat Killen igen... Ja, vet att detta kommer låta struligt och det är precis så det är också. Just nu passar det oss bra, fast att jag vill ha mer sen och det kommer troligtvis bli så också men just nu är han inte redo. Vi är inte tillsammans, men vi är inte singlar heller... Det är så att vi träffas och har trevligt som vänner och så fast vi gör ju lite mer än bara vänner...


Detta är min hand när jag åkte till stan i morse... (bilden ville inte som jag ville, den vred sig lite, skulle ligga ner som nästa bild...)


Detta är när jag åkte hem... Tja... VAD var det som hände??? Jo, jag var på salong och fick dom fixade, Fransk manikyr. Så skönt att någon annan gör det åt en och så fina dom blev. Känns toppen och jag kan använda händerna utan problem redan :) Man brukar ju behöva en liten tid att vänja sig vid dom men detta känns riktigt bra. Kan även skriva på datorn utan problem.

Ikväll är det match i ishallen och jag och Freddan ska dit naturligtvis. Freddan brukar inte få följa med så här mitt i veckan då det blir så sent, men då jag inte hittade någon barnvakt och det är en relativt lugn vecka så kan han följa med, han har även lovat att han ska lägga sig utan gnäll när vi kommer hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

wohoooo! AKTA FÖR HÄR KOMMER FREDDAN!!! i rusande fart!
*just amazed...*
kram Jezzz