lördag, juli 21, 2007

Nu är det dax att blogga igen.

Har hänt mycket dessa två månaderna.
Jag har faktiskt saknat bloggandet men har låtit bli att blogga då viss info om vissa saker som hänt ej ska komma fram.

Jag har haft ihop det med en gift kille och hans fru ska naturligtvis inte veta detta. Mer om honom tänker jag inte skriva så hon kan räkna ut vem det är... Kan bara säga att det är slut trotts starka kännslor, men jag orkar inte med smygandet, han ligger dock i skilsmässa nu men jag vill inte mer, gör för ont.
Jag har dessutom under denna tiden även träffat en annan kille som var lite bättre för mig men som jag inte kunde vara trogen... Så något måste jag saknat i detta förhållande men jag vet inte riktigt vad.
Nu har jag lite försikigt börjat träffa en kille nere i skåne som jag tyckte om även för 6 år sedan fast då blev det inget mellan oss. Men nu så :-) Tar det lugnt och så men jag tycker mycket om honom. Han är en underbar kille. Mitt eget lilla raggarsvin ;-)

I och med att jag föll för en kille nere i skåne (där jag dessutom är nu) så kommer saknade till skåne tillbaka. Jag har alltså planer på att flytta ner igen. Nu är det bara ett jobb som behövs här nere sen går flyttlasset ner till skåneland igen. Hoppas det går fort och att Freddan inte blir lidande av detta. Visst kommer Freddan bli av med sina kompisar där uppe och Peter och hans familj kommer han ju inte kunna träffa lika ofta, men nu träffas dom inte så mycket ändå så jag tror inte det behöver bli så stor skillnad... Dessutom så kommer han ju närmare min familj, dom har ju inte haft så bra kontakt fram tills nu ändå så det kommer bara bli bra allt ihop :-)
Mamma kommer bli riktigt glad när jag berättar denna planen för henne för hon har liksom velat detta sen jag flyttade upp för 4 år sedan.
Hoppas bara att jag hittar ett bra jobb och en fin lägenhet eller ett litet hus att hyra. Ska börja leta detta redan nu, så kanske jag hittar ett jobb lagom tills anställningen på mitt nuvarande jobb går ut.

Skriver mer en annan dag snart igen :-)

Inga kommentarer: